Хід виконання завдань



Крок за кроком до кінцевого результату, любі  розробники)
Крок 1.
Проконсультуйтесь зі словниками за посиланнями 
https://www.britannica.com/ як визначається означення "інтерактивний" та спробуйте розтлумачити  поняття "інтерактивний медіазасіб". Занотуйте ваше визначення. 
Крок 2.
Подумайте, які медіазасоби можуть бути елементами інтерактивних медіа. 
Зазначте стільки видів медіа, скільки ви вважаєте за необхідне, але надсилати відповідь варто окремо щоразу.  
Крок 3.
Ознайомтесь зі змістом публікації та порівняйте результати спільної хмари слів та інформації, що подана у статті. Чи всі елементи інтерактивних медіа ви зазначили? 
Крок 4.
Подивіться на зразок . Визначте, які елементи медіа додано. Визначне, який продукт можна створити за допомогою цього цифрового засобу. 
Крок 5.
Зареєструйтесь на платформі цифрового засобу Thinglink. "Пограйте" з його інструментами. Проаналізуйте його дидактичну значущість у навчанні іноземних мов у початковій школі:
  • яким способом його можна використовувати;
  • на якому етапі уроку;
  • для якої теми тощо.
Запишіть 3 ідеї власних роздумів (Залиште посилання з відкритим доступом на перегляд). 

Якщо ваша думка змінилась щодо кінцевого продукту цифрового засобу Thinglink, ви можете здійснити вибір в опитуванні ще раз. 
Крок 6.
Подивіться відео інструкцію по створенню медіапродуктів в Thinglink.  
Крок 7.
Прийшов час розпочинати творити, шановні розробники інтерактивних засобів)
Зробіть нотатки у таблиці щодо ключових ідей кінцевого продукту. 
Крок 8.
Створіть власний продукт відповідно до визначених вами ключових ідей. Залиште посилання на нього. 
Крок 9.
Подивіться роботи інших розробників, проаналізуйте їх, прокоментуйте (зазначте, що вам сподобалось найбільше і, що варто удосконалити, на ваш погляд)
Крок 10.
Для домашнього опрацювання візьміть завдання самостійної роботи 6 . Ви зможете пограти це з одним інтерактивним медіазасобом. Якщо ви створите власне інтерактивне відео, отримаєте бали за самостійну роботу 7 також. 

Коментарі

Дописати коментар